نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6129
-
الف
+

«مهدی امینی خواه»: ایفای نقش در سریال «برای آخرین بار» آزارم می داد!

«مهدی امینی خواه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویژه برنامه عید سعید قربان از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری و تجربیاتش گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهدی امینی خواه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 شاهد بازی وی در سریال هایی همچون «عملیات 125»، «برای آخرین بار» و «خط شکن» بودند، با حضور در ویژه برنامه عید سعید قربان بعنوان مهمان ویژه، از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری و تجربیاتش در این زمینه سخن گفت.

«مهدی امینی خواه» با اشاره به نقش آفرینی اش در سریال «برای آخرین بار» گفت: بازی در نقش «بابک قندی» برای من چالش بزرگی ایجاد کرد چرا که کاملا با روحیه و شخصیت واقعی من تفاوت داشت. من در واقع کسی بودم که به پدرم بسیار احترام می گذاشتم و جایگاه پدر برایم بسیار ارزشمند بود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: اینکه در این سریال کرکتری را بر عهده گرفتم که باید نسبت به پدر خود بی مهری می کرد واقعا مرا آزار می داد و در خلوت خودم در هنگام همزاد پنداری با این کرکتر، گریه می کردم. 

«مهدی امینی خواه» با بیان اینکه همواره دوست داشته کرکتر های متفاوتی را تجربه کند، در مورد ایفای نقش یک مرد اهل افغانستان گفت: به شدت علاقمند هستم و با کمال میل اگر چنین نقشی پیشنهاد شود آن را می پذیرم. از دوستانی که در این عرصه فعال هستند نیز کمک می گیرم تا بتوانم بهتر شخصیت پردازی کنم.

وی درخصوص آخرین آثار سینمایی خود گفت: فلم سینمایی «انتخاب ویژه» درمورد نیروهای ویژه پولیس در دو قسمت آماده نشر دارم و همچنان فلم سینمایی «کلاه سبزها» به تازگی فلمبرداری اش به اتمام رسیده است و مراحل تخنیکی را طی می کند.

«مهدی امینی خواه» در پایان این برنامه خطاب به مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان گفت: عید قربان به همه شما مبارک باشد. خوشحالم که توانستم این فرصت را پیدا کنم تا در این برنامه در خدمت شما عزیزان فارسی زبان باشم، دستان همه تان را می بوسم و امیدوارم عمری باقی باشد تا بتوانم در کنار شما و زیر سایه محبت شما مسئولیتی که دارم را ایفا کنم.

گفتنی است که به دلیل استقبال مخاطبان این کانال تلویزیونی از نقش آفرینی «مهدی امینی خواه»، قرار است بعد از پایان نشر سریال «آیینه عبرت2» سریال پولیسی «هویت» ساخته «مهدی ودادی» به نشر برسد. 

ویژه برنامه عید سعید قربان پنجشنبه 9 اسد(مرداد) با حضور هنرمندانی از ایران و افغانستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسید.

بیشتر بخوانید:

تماشا و دانلود ویژه برنامه عید قربان 99 

«مهدی امینی خواه» در مصاحبه با آی فیلم2: جوانان علاقه مند به بازیگری حتما با آموزش وارد این عرصه شوند

م ح

نظر شما
ارسال نظر